Poloha základny

Základna dětského tábora Vřesovice leží na středovýchodní Moravě asi 1 km severně od obce Vřesovice, v okrese Hodonín, a necelých 15 km od města Kyjov.

Okolní krajina patří do pozoruhodné oblasti Chřibů. V blízkém okolí se nachází hrad Cimburk, poutní místo Klimentek, Kazatelna a Koryčanská kaple. Samotný tábor se rozkládá v údolí Klimentského potoka na okraji chatové oblasti, necelých 100 metrů od Klimentského rybníku.

GPS Souřadnice: 49°4'18.877"N, 17°13'22.904"E

Zobrazit místo Tábor Vřesovice na větší mapě
Jak se na základnu dostanete?

Možností, jak se k nám dostat je více, záleží tedy na vás, kterou z cest zvolíte.

1. Nuda, nebo když potřebujete nakupovat.
Této variantě říkáme pracovně "přes Kyjov". Z Kyjova se dáte směrem na Osvětimany, přes Žádovice, Ježov, Skalku a Labuty přijedete do Vřesovic. Přejedete celé Vřesovice, prudkou levotočivou zatáčkou do kopce a nahoře na křižovatce mírně doleva na Vřesovice-Paseky (doprava kolem hřbitova byste dojeli až do Osvětiman). Pojedete přes Vřesovice-Paseky, do prudkého krátkého kopce a když z něj bude sjíždět uvidíte už vpravo v údolí rybník a následně odbočku doprava k chatě "Radost". Tábor leží nalevo od rybníku z pohledu od silnice.

2. Krásnou přírodou pro srdce závodníka
Této variantě říkáme pracovně "přes Koryčany". Této variantě říkáme pracovně "přes Koryčany". V Koryčanech se dáte po pěkné, nové asfaltce za kostelem směrem do lesa. Je to cesta spojující Koryčany s Vřesovicemi. Od roku 2018, kdy silnici opravili, je to opravdu krásných 5 km srdcem lesa. Serpentiny zákruty a další, další zatáčky jsou úplně ideální kombinací pro milovníky přírody a motorsportu. Ale pozor, některé místa jsou opravdu zrádné a nepřehledné, takže s plynem opatrně. Tato varianta je také kratší než "kyjovská". Lesem pojedete asi 8km, minete velké parkoviště "U kříže" a odbočku k hoře sv. Klimenta. Nakonec dorazíte k odbočce doleva k chatě "Radost". Tábor je napravo od odbočky z pohledu od silnice.

3. Šetřeme životní prostředí
Nejlepší spojení je z Kyjova - autobusovou linkou Kyjov - Osvětimany. Vystoupíte na zastávce Vřesovice-Paseky. Projdete přes Vřesovice- Paseky a vyšplháte se do prudkého krátkého kopce. Když z něj budete scházet, hned uvidíte vpravo v údolí rybník a následně odbočku doprava k chatě "Radost". Tábor leží nalevo od rybníku z pohledu od silnice. Je to asi 2 km, tedy 20 minut chůze. Spoje si můžete zjistit na www.idos.cz.

Okolí tábora

601 543 619
vedouci@orvo.cz
Spojte se s námi
Ofici�ln� facebook str�nka letn�ho t�bora V�esoviceVidea z letn�ho t�bora V�esoviceFotogalerie letn�ho t�bora V�esovice